PŘEČTENO | ČERVENEC

První prázdninový měsíc nebyl na knížky nikterak bohatý. Čekala jsem, jak budu od rána do večera ponořena po kotníky v knihách, leč ono nic. Ale na druhou stranu mám mnoho zážitků, takže by se dalo potvrdit pořekadlo, že všechno "zlé", je pro něco dobré. Mé celkové skóre činí 6 knih. Ale v srpnu jsem si to vynahradila, nikam jsem nejela,byla jsem převážně doma. 




Výsledek obrázku pro den co denJako první jsem přelouskala knížku Den co den. Více o mých dojmech se dočtete zde. Prozradím jen,že byla opravdu úžasná. 







Výsledek obrázku pro scarlet měsíční kroniky Druhou přečtenou knihou byla kniha Scarlet, o které se tam také dočtete. Vůbec mě to nebavilo, charaktery postav mi moc nesedly. Psala jsem navíc samostatnou recenzi,klik. . * Update : Momentálně čtu Cress a Boha můj!To je tak neskutečně dokonalý. Awww. 






Výsledek obrázku pro bajky barda beedlehoChuť mi spravila klasika v podobě Bajek barda Beedleho. Byla to hodinová záležitost, která mi vykouzlila rohlík na tváři. 
Víc se snad rozepisovat nemusím. 









Výsledek obrázku pro šepotáníOpět špatný výběr. Po dvou letech odhodlávání jsem se konečně pustila do série Šepotání. Marně. Přečetla jsem skoro celou knihu, ale sto stran před koncem jsem na to už prostě neměla  nervy a sekla s tím, tak dlouho jsem u toho seděla, chjo. Co se dá dělat, třeba za pár let znova, nu. 







Výsledek obrázku pro harry potter a kámen mudrců nové vydáníV knihovně jsem očkem zahlédla nové vydání HP. Samozřejmě jsem si to musela půjčit a hned přečíst, že? Ale vůbec, ale vůbec toho nelituji, naopak, ten hardback je tak boží! Obávám se, že už to v měkké vazbě číst nemůžu. Ne, dělám si srandu, ale četlo se to v tom opravdu božsky. 
Všichni příběh známe, všichni příběh milujeme (doufám). Takže nemá smysl ztrácet čas popisem. Dokonalý, dokonalý, dokonalý. 







Výsledek obrázku pro prvníVýsledek obrázku pro elitaNo a červenec jsem uzavřela dvěma díly série Selekce, Elitou a První. Asi si ťukáte na čelo, proč jsem nečetla i první díl. Bohužel nemám díly doma, takže musím spoléhat na knihovnu. Samozřejmě tam celý rok měli sérii kompletní, ale v onen osudný den tam prostě první díl neměli. Ale tak co, beztak znám tu Selekci nazpaměť. ¨
Knihy byly naprosto famózní, ostatně jako vždy. 
I přesto musím uznat, že jsem si po dalším re-readingu uvědomila, jak strašně primitivní ten příběh je. Nu co, milovat to budu stejně napořád, protože proč? Protože Selekce je láska. 









6 komentářů:

  1. Úplně s tebou souhlasím, Harry Potter a Selekce jsou prostě láska. No a ten zbytek jsem nečetla 😂 takže nemůžu nijak posoudit.
    jdusizasvym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně moc se mi líbí ty gify. Jsou takové skvělé ozvláštění. No něco jsem četla a něco né. HP a Selekce je prostě láska. S celou sérií Šepotání jsem těžce bojovala. Bajky jsem také četla. A Měsíční kroniky? Čeká mě na poličce Winter, takže... Pěkný článek :D

    OdpovědětVymazat
  3. Skvěle sepsáno, tyhle typy článků jsou prostě nejlepší! Souhlasím s tebou až na Šepotání, které jsem si naprosto zamilovala, ale naprosto tvůj názor chápu, hodně lidí je na tom stejně ;)

    OdpovědětVymazat