PRÁZDNINOVÝ (TÝ) DENÍČEK



Jako loni jsem rozhodla i letos vydávat týdenní přečtena. Mám více času, více toho přečtu. První prázdninový týden nebyl nějak na knihy bohatý, ale i tak si myslím, že jsou čtyři knihy celkem úspěch.



Výsledek obrázku pro den co denJako první jsem z minulého, ještě školního týdne dočetla knížku Den co den. Panebože! Začátek se poměrně dost táhl, ale zhruba od strany osmdesát se to správně rozjelo a já se nemohla odtrhnout. Žánrem spadá pod fantasy, ale nečekejte žádné bujné, vymyšlené světy, čáry, kouzelníky.. Kniha vypráví příběh chlapce, vlastně ani nevím, zda to byl chlapec. Sám to tak trošku neví. Neví, jak se narodil, kdy se narodil, ví jen to, že se každý den probouzí v těle někoho cizího. Nemá svoje nohy, nemá svoje ruce. Má jen své srdce, které je mu takovým společníkem pro každodenní cestování. Jednoho dne se převtělí do kluka, Justina. Justin randí s Rhiannon, ale vlastně nerandí, chová se k ní jak je kusu hadru. Až na ten den, kdy jeho tělo navštíví náš hlavní hrdina. Užije si s Rhiannon úžasný den a tak trošku se do ní zamiluje, zásadní problém je v tom, že zítra bude úplně nikým jiným.. Opravdu nevím, jak se ke knize smysluplně vyjádřit, prostě asi pouze dodám, že byla úžasná, dojemná a zkrátka nejlepší. Dle mého je její poselství zcela jasné. Je opravdu,ale opravdu jedno, zda-li jsme tlustí, hubení, malí, velcí. Náš charakter to nikterak neovlivní, povětšinou. Ještě tento týden se pustím do prvního dílu. 






Výsledek obrázku pro scarlet
Samozřejmě po velkém pecce přišlo obří zklamání. Od dobrých knih jsem dostala na recenzi druhý díl měsíčních kronik, recenzi naleznete zde, tím pádem se u knihy nebudu déle zdržovat. Příběh se mi zkrátka nelíbil, vlekl se, bylo tam minimum napínavých částí a prostě fujky, promiň Lucko. :( 












Výsledek obrázku pro bajky barda beedlehoPo Scarlet jsem si potřebovala pořádně spravit chuť, proto jsem sáhla po své velikánské srdcovce a to jest Bajky barda Beedleho. Mimo to, že to má úžasný kabátek, to má ještě lepší vnitřek. V knize se ukrývá pět bajek a pět doslovů Albuse Brumbála. Koupí knížky navíc pomůžete podpořit dobrou věc, veškerý zisk jde na nadace, takže bych 
řekla, že se určitě vyplatí do knihy jít. Jsou prostě úžasné a co si budeme nalhávat,      kam se hrabou bajky Ezopovi.















Související obrázek
Konec týdne jsem dovršila prvním dílem Harryho Pottera. Sáhla jsem po tom úchvatném, novém vydání, které si pro nás Albatros k výročí 20 letům od vydání prvního dílu v zahraničí připravil. A panebože! Ač jsem knihu četla třikrát, vůbec mi nedělalo problém se začíst a neodtrhnout se. Kniha je tak kurevsky (pardon, normálně se tak nevyjadřuji, leč i toto slůvko zdaleka nevystihuje mou lásku k této knize) dokonalá, že to opravdu vyjádřit nelze! Vůbec nemá smysl popsat děj této knihy. Neznám jediného člověka, který by nikdy neslyšel o chlapci, který zůstal naživu. Nikdy. 













Komentáře

  1. Slušný počet! Celkem mně zaujal Den co den a myslím, že se po ní podívám. :D Scarlet, Bajky i Kámen mudrců jsem četla. A líbily se mi všechny. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě podívej, stojí za to a děkuju! :)

      Vymazat
  2. Musím se přiznat, že z těchto knih jsem slyšela pouze o Harrym - je to hanba, ale ani toho jsem nečetla. Nicméně obrovsky před tebou smekám, že jsi toho stihla přečíst tolik �������� Mohu se zeptat jestli koukáš ve volném čase třeba i na seriály nebo filmy nebo prostě raději jen čteš ��Nicméně je úžasné, že tě Harry dokázal znovu vtáhnout do děje, musí to být skutečně báječná kniha. Moc titulů se totiž při re-readingu nečte už tak dobře jako poprvé - nebo tedy alespoň mě osobně ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuju. Ne, na televizi příliš nekoukám, ale vyloženě četbě se nevěnuji tolik, kolik bych chtěla. Jinak ještě jednou děkuji a pokud budeš mít možnost HP přečíst, tak určitě směle do toho, jsou to ná díla. ❤

      Vymazat
  3. To je krásný počet! Den co den asi číst nebudu, na Scarlet můj názor znáš :D Bajky jsou boží a až mi konečně přijde ten Harry, pustím se do re-readingu. :)

    Fandom Before Blood CZ

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozhovor s Luckou Zelinkovou

Co si chci přečíst v březnu?

HARRY POTTER A TAJEMNÁ KOMNATA