Všem klukům, které jsem milovala | Každý máme hold jinou úchylku



Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání u nás: 2015
Vazba: pevná
Počet stránek: 320 



Obsah: Lara Jean, jméno mé. Jsem typická americká teenergerka, která žije poklidným životem se svými sestrami a otcem, matka byla před lety pochována. Jsem hodně divná, ale to co dělám, je mimo hranice lidského chápání. Třeba to, že mám taký převelice divný rituál "odmilování". Vždy, když se zamiluji do kluka, do kterého se zamilovat nesmím,tak mu napíši dopis, kde mu vyčtu, jak je nehorázně krásný a úžasný, dopis zalepím a hodím do krabice na klobouky. No, ale jednoho dne mi někdo krabici vyfoukne, a já budu muset nést odpovědnost za všechny dopisy pro kluky, které jsem kdysi nehorázně milovala.



Názor: Knihu jsem si nechala zaslat od Dobrých knih, už někdy na podzim, loňského roku s předsudky, že to bude naivní, jednoduchá jednohubka. Omyl! Jednohubka to byla, to jo, měla jsem ji přečtenou poměrně rychle, ale nesouhlasím se svou tehdejší výpovědí, ohledně jednoduché naivity! To já byla naivní, že jsem vůbec takto uvažovala. Bylo to skvělé, vtipné, hbité čtení! 


Krátké kapitolky tomu také tak trošku napomáhaly. Dohromady jich v knize bylo asi osmdesát, ale komu by to vadilo ne? 

Autorky pero muselo ale klouzat po tom papíře, to vám povím. V rukou jsem měla snad nejčtivější knížku, s kterou jsem měla tu čest. 


Co se oblečku týče, CooBoo opět nezklamalo, vím, že je obálka zachovaná, ale mohli to změnit, jak to mají ve zvyku, v případě velikých autorských práv. 


úryvek z knihy
obálka: 2* 
postavy: 1* 
font písma: 2* 
čtivost: 2* 
příběh: 2* 
9*/10*


Knihu vám nemůžu jinak, než-li doporučit. 



You Might Also Like

0 komentářů