Harry Potter a kámen mudrců - RECENZE

by - března 03, 2017

Ahoj, konečně jsem se dokopala k velmi velkému restu. Doplnit potterovské recenze.

Kdo mě sleduje na Youtube nebo na Instagramu tak ví, že mám strašně ráda Harryho Pottera. Pokaždé, když se začítám do příběhu, se přenesu do toho božského, tajuplného světa kouzel, horší pak je, když se vracím zpátky do reality a musím dělat běžné mudlovské práce a kouzla jsou na to příliš malá.

Teď konkrétně k prvnímu dílu. Jakožto film, jsem si ho vždycky pletla s dvojkou. Vůbec nevím proč, ale většinu scén z jedničky jsem si vsugerovávala do dvojky, například Chloupka nebo horského Trolla.

Jako díl, mi přijde ze všech nejslabší. Neříkám, že je špatný, to vůbec!

Celkově mi ta dějová linka ohledně kamene mudrců, přijde taká nejslabší. Vadí mi tam mnoho postav, jako třeba profesor učící obranu proti černé magii, profesor Quirrell. Nebo charakter Snapea. Hrůza.

Výsledek obrázku pro j.k.rowling and emma watson
Každý známe ten boží svět Harryho Pottera. Svět plný mocných kouzelníků a čarodějů. Každý, kdo jsme třeba pouze viděli film, hned jsme se chtěli vžít do role bradavických studentů. Chtěli jsme zažívat dobrodružství jako Golden trio. Chtěli jsme umět kouzlit.

INFORMACE :

Harry Potter do svých jedenácti let vůbec neví o svých schopnostech čarovat. Žije nedobrovolně s tetičkou a se strýčkem, jo a ještě se svým tělnatým, rozmazleným bratrancem. S Dudlíčkem, jak mu Harry říká. Rodiče mu totiž zesnuli, když mu byl pouhý jeden rok. Harry v jedenácti letech dostane soví poštou dopis. Ale jak je to možné, když mu nikdo nikdy nenapsal? Dopis je odeslaný z tzv. Školy čar a kouzel v Bradavicích. To se jeho opatrovníkům ani trošku nelíbí. Tak se vydají do hotelu. I tam je soví pošta zastihne. Nakonec navštíví rádoby jeskyni, kde přenocují. Tam se objeví obr, který si říká Hagrid. Seznámí Harryho s faktem, že umí čarovat, obhájí smrt jeho rodičů - Jeho rodiče zabil největší černokněžník všech dob, kterého všichni znají pod jménem Lord Voldemort, ale tetička se strýčkem mu vždy tvrdili, že jeho rodiče zemřeli při autonehodě, nechtěli mít nic společného s kouzelníky. No,tak se Harry dostane do Bradavic. První rok pro něj není vůbec jednoduchý, pač je velmi slavný a obdivovaný okolím, ale kdo by chtěl být slavný vůči smrti někoho jiného? Harry si také najde velmi rychle kamarády (především Rona a Hermionu),ale bohužel i soky. Mezi ty největší patří Draco Malfoy. Alespoň se ale se svými novými kamarády nenudí.

V tomto konkrétním díle se snaží zjistit co nejvíce informací o tajuplném balíčku, který Hagrid přinese do školy. Později zjistí, že je tzv. kámen mudrců. Hermiona je naštěstí velmi chytrá a inteligentní, takže to pro ni bude hračka. No byla by to brnkačka, kdyby na škole neučil ten záhadný a zlý učitel - profesor Snape, který na škole vyučuje lektvary. Zároveň do školy nastoupí učitel Quirrell, který zaujme místo učitele obrany proti černé magii, akorát se říká, že je to místo zakleté, že tam každý učitel vydrží pouhý rok.

Máte-li nějakou otázku na mě,ohledně Harryho,
 napište mi ji prosím. Budu točit Q&A
.